Geplaatst: 24-03-2009 20:29
[125292]soms tijdens de koude start slaat de motor aan en meteen weer af, word hij daarna weer gestart slaat hij meteen weer aan maar galoppeert het stationair toerental tussen 800 en 1300 toeren maar rijd verder wel goed en de motor houd niet in.
verder is het brandstofverbruik 1 op 13.5 meneer rijd voorbeeldig en er treed wel eens een rookpluim op uit de uitlaat ik vermoed van het roetfilter regenereren?
verder geen storing als ik de auto uitlees motormagement en startblokkeerring.
heeft iemand nog tips