Geplaatst: 26-03-2009 17:35
[125426]carterventilatie zat vol met gele sludge, en gooide zijn olie uit t pijpje van de pijlstok
de afscheider achter op t blok en de carterslang naar t luchtfilter verv.
nu zit er een verwarming element in de nieuwe slang, waarschijnlijk voor de koude landen.
weet iemand aan welke draden je die aansluit?
als t goed is op een 14 polige stekker op pin 6,
kan alleen een 14 polige stekker vinden tussen de accu en wielkast,
maar bij die is pin 6 al bezet?
heeft iemand een idee of een schema?
met vrg autobalk