Geplaatst: 02-04-2009 19:55
[125914]Beste Toyota profs het stationair toerental gaat af en toe naar 2000 t/m vaak zakt het weer zonder iets te doen naar gewoon 750 t/m ik kan geen vacuum lek vinden ook tikken in de buurt van de gasklep helpt niets.heeft iemand een idee alvast bedankt groet Leo