Geplaatst: 03-04-2009 10:21
[125949]Auto van nov-2008 schakeld koud redelijk soepel als hij warmer wordt moet je bij het terug schakelen bijna met twee handen de pook in een lagere versnelling zien te krijgen, sinchromesringen 2e en 3e versnelling al vernieuwd door de dealer maar heeft geen resultaat, koud olie dikker? en toch beter schakelen dus dunnere olie volgens mij geen optie.