Lid sinds: 05-04-2008
Geplaatst: 05-04-2008 13:07
De afluitklep van mijn 306 cabriolet sluit niet goed.
Alles werkt wel, maar het gaat niet verder dicht dan de bijgevoegde foto.
Weet iemand een oplossing.
Gr Ed