4 reacties
Opgelost
Lid sinds: 23-11-2007
Bijdragen: 70
Geplaatst: 20-04-2010 21:56
Op het dashboard gaat het almpje aan met symbool van de motor. Volgens instructieboekje : slechte uitlaatgaswaarden. Is ondertussen gedoofd en er is geen probleem wat het vermogen betreft.