Geplaatst: 29-06-2010 19:57
[158181]Hallo, ik heb hier een polo staan die niet wil starten, precies transponderfenomeen.
Als de storingen afvraag via VAG-com dan heb ik geen storing in wegrijblokkering staan,
vraag ik motorelectronica af geraak ik er niet in.
Zekeringen al gecontroleerd envenals relais 109.
Volgens mij zijn deze in orde en de kabel van de motorstuurdoos ook.
Zijn er nog ergens zaken die betrekking hebben op de motorstuurdoos om communicatie te krijgen,
of ik iets over de kop?
Kan het zijn dat als ik niet in de motorstuurdoos geraak dat ik het fenomeen transponder ook
verkrijg, of kan dat niet?
Alvast bedankt.