2 reacties
Lid sinds: 26-11-2025
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 25-06-2010 12:15
[157936]Auto heeft te hoog benzine verbruik 1op9.2
meeste van deze rijden 1op11-12 luchtmassa al vervangen. verder loppt auto probleemloos .
waar en hoe meet ik de banzine druk en is deze te verstellen.