Geplaatst: 30-06-2010 23:22
[158279]Storingslamp gaat branden: mengsel te arm, bank 1
Nu heeft deze auto onlangs een beurt gehad ( +/- 90000 km ) waarbij ook de bougies zijn vervangen. Het kan toeval zijn maar sindsdien komt die storing. Bougies zijn van NGK. Motor loopt verder goed. Lambdasensor een vaak voorkomende oorzaak ?? Of zouden de bougies een oorzaak kunnen zijn?
Na het wissen v/d storing komt deze ook niet direct terug. Daar gaat dan 1 of 2 dagen overheen. Auto wordt iedere dag gebruikt.
A.s. maandag komt de auto. Iemand nog suggesties?