3 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 28-03-2010 16:55
[152255]Hallo.
Ik moet een trekhaak monteren bij een corsa 1300 diesel van 2006 ,een corsa c.
Heb je hier een special kabelset voor nodig (canbus) of kan het op de oude manier?
Groetjes.