trekhaak aansluiten

3 reacties

Merk
Opel
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
1300
Eerste inschrijving
januari 2006
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 28-03-2010 16:55

[152255]Hallo.

Ik moet een trekhaak monteren bij een corsa 1300 diesel van 2006 ,een corsa c.

Heb je hier een special kabelset voor nodig (canbus) of kan het op de oude manier?

Groetjes.