Geplaatst: 25-10-2008 20:52
Kan iemand mij vertellen hoe je kan merken of je verstuivers niet goed werken.
Bv. veel herrie maken bij doortrekken naar hoger toerental +/- 3500 toeren.
Of behoorlijk roken bij optrekken of flink gas geven in de hoogste versnelling op de snelweg.
Dit bovenstaande zou dit daarmee te maken hebben??
Graag wat reaties i.v.m. garantie geval