Merk
Ford
Model
Focus C-MAX
Type
Onderwerp
Brandstof(systeem)
Motorcode
1,6
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof
Diesel

jeroenr2

Lid sinds: 16-10-2008

Bijdragen: 142

Geplaatst: 25-10-2008 20:52

Kan iemand mij vertellen hoe je kan merken of je verstuivers niet goed werken.


Bv. veel herrie maken bij doortrekken naar hoger toerental +/- 3500 toeren.


Of behoorlijk roken bij optrekken of flink gas geven in de hoogste versnelling op de snelweg.


Dit bovenstaande zou dit daarmee te maken hebben??


Graag wat reaties i.v.m. garantie geval