Geplaatst: 17-06-2009 17:13
De distributieriem is een of twee tanden versprongen.
Weet er iemand als de kleppen kunnen geraakt zijn.
Of kunnen de zuigers er niet aan.
En op het krukaspolie staat een merkteken ,maar zie niet direkt naar waar het moet wijzen. Het nokkenas polie is geblokkeerd met een pen.
Dank u