Geplaatst: 21-01-2009 21:05
Na het vervangen van mijn motorblok krijgen we de auto niet meer aan de praat.
De computer is al reeds vervangen.
Het probleem zit hem ( denken wij ) in de startonderbreker die niet kan worden uitgeschakeld.
De startonderbreker reageert niet op de transponder die er bij zit.
Mijn vraag is dan ook of dat de startonderbreker te omzeilen is zonder tussenkomst van de computer.
Het betreft hier een RS2000.