Geplaatst: 30-03-2010 14:54
[152392]Hallo collega's
Wij hebben op dit moment een polo in de werkplaats staan waarvan het oliedruklampje gaat knipperen. Als je boven de 2000 toeren komt. of na een tijdje stationair draaien.
Koude motor of warme motor maakt geen verschil....
Hetgene wij al hebben gedaan:
Olie + filter (origineel)
druksensor vervangen
oliedrukmeten was 4+ bar koud stationair.
bedrading doorgemeten vanaf sensor naar instrumenten paneel. is in orde.
Uitgelezen met vag-com geen storingen in motorregelapparaat en instumentencluster.
Later kwamen we er ook achter dat het lampje gaat knipperen als de auto op contact blijft staan voor +/- 15 seconden. Dus wanneer de motor NIET loopt.
Iemand dit al eens meegemaakt? zie ik iets over het hoofd? voordat we echt tijd in het zoeken gaan steken en erachter komen dat het een vrij simpel iets is/was.
Alvast bedankt.
M.v.g. Tom.