Geplaatst: 07-04-2010 22:40
[152984]hallo
bij het uitlezen krijg ik steeds weer dezelfde foutcode.
namelijk b1112 instrumenten cluster werd vervangen en niet goed geprogrammeerd.
voor het autorisatie systeem voor de aandrijving onderbroken.
het instrumentenpaneel werkt gewoon.
alleen mijn automaat schakeld niet fijn maar weet niet of dit hier mee te maken kan hebben.