ESP-lamp gaat paar seconden aan tijdens rijden en weer uit

2 reacties

Merk
Audi
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
2.5 TDI BFC 120kW
Eerste inschrijving
januari 2003
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 06-05-2010 8:49

[154857]Hallo,

We hebben een Audi A4 2.5TDI staan waarbij er zonder enige regelmatig of verband tijdens het rijden de ESP-lamp aan gaat en enkele seconden later weer uit. Dit doet zich soms meerdere malen per dag voor, maar er zijn ook dagen dat de lamp helemaal niet brandt. Ook gebeurt het af en toe dat de lamp blijft branden na het starten en na een tijdje weer uit gaat.

De auto rijdt verder goed en ik heb ook het idee dat het systeem verder goed werkt, alleen blijft het vervelend dat de foutcode blijft terugkomen en de lamp gaat branden.

Heb de auto eerst zelf uitgelezen me Snap-On en vervolgens bij de Audi-dealer, de Audi-uitleescomputer geeft aan:

18265 P1857 035

Belastingssignaal storingsmelding van motorregelapparaat

Sporadisch

Is er hier een Audi-specialist die weet hoe ik hiermee verder moet?

Ik hoor het graag, alvast bedankt!