Geplaatst: 10-03-2009 21:09
Heb je voordat je de distributieriem eraf haalde de merktekens gecontoleerd of eventueel zelf mertekens gezet. Ik heb het namelijk ook al eens meegemaakt bij zo,n zelfde rover waar de distributie riem van gebroken was dat de merktekens totaal niet klopte .Zelfs met werkplaats handboek van dealer erbij. Ik heb toen bij een andere identieke rover gekeken hoeveel tanden de orginele merktekens afwijkte. Ik heb dit volgens mij nog ergens opgeschreven, dus als je dit wil hebben , laat het mij weten.
SUCCES.