Geplaatst: 11-07-2008 23:27
De carterventilatie van een Omega X25DT (BMW motor comonrail) lijkt geblokkerd te zijn.Er komt geen damp uit de ventilatiebuis die naast het kleppendeksel zit. Daarentegen komt er heel veel druk via de olievuldop eruit en de motor rookt heel erg veel (blauwe rook) met weinig vermogen. Heeft iemand dit wel eens meegemaakt graag reactie. Alvast bedankt