slaat in code tijdens rijden

8 reacties

Merk
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
3,2 biturbo
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 20-08-2009 16:57

[135562]deze wagen krijgt af en toe blijkbaar een foutmelding tijdens het rijden en dan slaat de ecu in code en kan er geen gas meer gegeven worden.na contact uitzetten en weer starten is het mestal terug in orde.de DBW gasklep is al vervangen omdat deze regelmatig stuk gaan?kabelboom al gecontroleerd,turbodruksensoren?temp sensor en nog een hele resem andere sensoren zijn al vervangen.probleem is dat ik dit type niet kan uitlezen.zou dit misschien en probleem in de ecu van de motor kunnen zijn?iemand met n suggestie?gr didier