Geplaatst: 02-06-2009 19:58
Ik heb een ford Ka staan, 1.3.
Met koude motor rijden gaat perfect als de motor eenmaal warm is, gaat deze met weinig toeren inhouden.
Hoog in de toeren wil hij wel Met uitlezen krijg ik de fout P0302 en P0300.
De bobine is maand geleden al vervangen, en de bougies en kabels zijn in orde.
Ook heb ik de injectors doorgemeten die zijn ook in orde.
Heeft iemand een idee wat het kan zijn??