megane scenic grand tour 1.9 dci 2005 "controleer emissiesysteem"

2 reacties

Merk
Renault
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
1.9 dci
Eerste inschrijving
januari 2005
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 04-06-2009 19:29

[130030]In de display verschijnt de melding "controleer emissiesysteem" de auto rijdt 100% goed. Storing uit laten lezen, "egr klep positiesensor"

Ik heb de egr klep schoongemaakt maar na reset van de storingsdiagnose verschijnt de boodschap wederom.

Wie heeft een suggestie......