Geplaatst: 04-06-2009 19:29
[130030]In de display verschijnt de melding "controleer emissiesysteem" de auto rijdt 100% goed. Storing uit laten lezen, "egr klep positiesensor"
Ik heb de egr klep schoongemaakt maar na reset van de storingsdiagnose verschijnt de boodschap wederom.
Wie heeft een suggestie......