Geplaatst: 21-02-2010 23:15
[149307]hallo mensen heb hier een E 220 CDI station van 2005 met een niet werkende stekkerdoos.
komt helemaal geen spanning op geen enkele pen.
heb de zekeringen gecontr. la in auto, voor zover ik weet 2 zekeringen, op 3 punten heb ik spanning op het regelapparaat en een massa.
heb geen electrisch schema dus weet verder ook niet waar nog meer te meten.
kan er nog ergens een zekering zitten? of is het de regelunit zelf die defect is?
ik neem aan dat de regelunit is aangemeld in het systeem, klant heeft auto zo gekocht met haak eronder.
alvast bedankt voor jullie reactie(s)