Geplaatst: 18-01-2008 21:35
Wat is de vervangingstermijn van de ditrubitieriem. De 306 heeft nu ongeveer 70.000km gelopen. orginele km!
Bij de dealer gaven ze als de auto 10 jaar word moet je de riem vervangen. Ik vindt een beetje vaag en riskant.
wie kan mij hier duidelijkheid over geven.
Alvast hartelijk dank!