Geplaatst: 08-06-2009 13:57
[130311]hallo .heb een bora met asz motor die last heeft van hikken tijdens het optrekken en ook kleinbeetje tijdens het rijden.
heb net alle filters+olie en branstof filter vervangen maar nog geen vebetering.
heb me laten vertellen dat het de bekabeling naar de verstuivers kan zijn.maar denk zelf aan een tuimelaar naar versuiver vanwege een tik die ik de laatste tijd opmerk.
heef iemand dit oot mee gemaakt.
alvast bedankt