Geplaatst: 11-06-2008 11:04
[105978]De Motor kont slecht of niet op toeren bij gas geven .als ik er remmen reiniger in de carburateur in spuit gaat tie wel.
Dus hij krijgt te weinig benzine ( caburator / benz pomp ) wie heeft een tip . te veel uuren in deze pijs klasse stoppen is ook zonde.
Otto