Geplaatst: 06-06-2009 19:07
[130199]goeiedag ik heb hier een vw bora waar het epc lampje van brand de cruisecontrol het niet van doet en de remlichten niet van branden de auto geeft ook een airbag fehler storing aan en de koferbak schakelaar werk ook niet
ik heb de remschakelaar al vernieuwd de kabels naar de remlichten zijn goed de zekeringen zijn allemaal nog heel
is er misschien iemand die weet wat het probleem kan zijn?
vr. gr. johan