Geplaatst: 23-06-2009 19:05
[131496]hey,
De bora van mn Pa heeft kuren, vaak slecht aanslaan. Ca 2 min nodig (en constand 30 sec doorstarten, gepaart met ernome zwarte rook.), om te kunnen aanslaan. motor lijkt dan op Ca 200Rpm te draaien. En nog steeds met veel heel vee lzwarte rook, buurman vroeg of het een oude diesel was....
Probleem is wel, hij doet het af en toe, en als ik er bij ben is het starten lopen, het was net dan een keer raak :)
Geen foutcodes aanwezig.
Wat moet de weerstands waarde van de temp sensor ongeveer zijn bij koude motor? heb zo een vermoede dat deze de oorzaak is. Accu is ook in orde.
Edit:
voor de liefhebbers, eerste eigenaar ca 110.000 Km op de teller.