olieverbruik en blauwe rook

2 reacties

Merk
Saab
Model
9-5
Type
Onderwerp
Motorcode
2,0
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof
LPG

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 08-04-2010 16:22

[153032]hallo

Mijn Saab verbruikt erg veel olie? En als ik de auto start heb ik blauwe rook? kan iemand mij vertellen wat dit zou kunnen betekenen?

Gr Ab