Geplaatst: 24-06-2008 21:33
na het oplossen van een clandestiene verbruiker en het vervangen van de accu slaat de auto niet meer aan. het lampje van de startonderbreker brandt en gaat niet uit. als je de auto uitleest geeft hij aan dat de sleutel niet herkent wordt ook met de reserve sleutel start hij niet. hoe kan ik de sleutels opnieuw programmeren. alle zekeringen zijn gecontroleerd en ook de brandstofpomp werkt wordt alleen niet aangestuurd