Geplaatst: 12-06-2008 12:56
[106050]Goedendag,
ik heb een probleem met de airco deze wil namelijk niet uitschakelen, ook niet als ik de schakelaar los haal of de ventilatie op 0 zet. Hij gaat alleen uit als ik de stekker bij de aircopomp zelf losneem, de poelie staat dan stil en de multiriem slipt dan over de poelie om de dynamo enz. aan te blijven drijven. De 2 radiateur ventilators blijven wel draaien. Iemand die een mogelijke oplossing weet???