Geplaatst: 15-07-2008 12:07
Als ik een poos heb gereden, dan begint de auto blauw te roken en te stinken, en verbruikt dan olie.
Op kort stukjes is er echter niks aan de hand, alleen op langere stukken. Is dit op te lossen door een additief aan de olie toe te voegen ?
Motor loopt overigens heel mooi, tikt of ratelt niks, rijdt super, alleen de blauwe rook en olie verbruik lijkt me niet normaal