Geplaatst: 25-06-2009 18:26
[131649]De auto rijdt prima tot 140km .
Maar de 140 gaat ie ook niet voorbij!!!!
in plaats van accelereren gaat ie enorm stoten de toerenteller zie je schommelen maar geen 145.......
maar neem je iets gas terug weer helemaal normaal .