Geplaatst: 24-06-2008 22:27
[106724]Slecht trekken boven 2500 rpm, inhouden, stotteren de foutcode 19(toerentalsensor) blijft er statisch inzitten. Distributietimning gecontroleerd krukassignaal met scoop gecontroleerd op de stekker (maar nog niet op de ecu.) deze heeft een mooi signaal.
In deze tigra is door iemand anders een andere motor ingebouwd dus het fijne weet ik er niet van?
Wie kan mij helpen aan een paar goede tips