Geplaatst: 25-06-2009 19:15
[131651]Ik heb een klant en die klaagt [ terecht ] dat z'n auto trilt. Heb wielen uitgebalanceerd - remschijven laten afdraaien maar de auto blijft trillen. We vermoeden de rechter aandrijfas maar weten het niet zeker. Is er iets bekend over deze kwaal van dit model.
Het gaat hierover een avensis station [ wagon ]