Geplaatst: 01-04-2009 13:21
Hallo,
Ik heb een golf 3 1.8 55 kw hij komt niet op toeren ik doe er ongeveer 1 minuut over omk op 120 te komen soms langer heb me onsteking al afgesteld bougies vernieuwd en kabel,bobine,verdel alles nagekeken zitte geen problemen in.
ik heb gehoort via via dat het de brandstofopvoerpomp in je tank kan zijn heeft iemand mischien ervaring met dit probleem? Hij loopt trouwens ook heel onregelmatig auto schud en je ruikt duidelijk onverbrande gassen.
Alvast bedank!