problemen met het verweideren van injecktors golf 1 1800 8v k-tronic

3 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Golf
Type
Golf II
Onderwerp
Motor
Motorcode
het is een 1800 k-tronic
Eerste inschrijving
januari 1985
Brandstof
Benzine

mtc

Lid sinds: 20-02-2009

Bijdragen: 38

Geplaatst: 21-02-2009 0:48

ik heb een vraag ik heb een 1800 k-tronick geimporteerd uit america nu hebben ze een test gedaan in de garage uit die test kwam hij stoote te veel lucht uit en te veel onverbrande benzine dus injecktors aan vervanginging toe .


Kortom makelijk gezecht nu is mijn probleem hoe zitten de injecktors vast ik lees van alles vast gedraait vast geperst ik heb allebij geprobeerd geen sucses is er soms special gereedschap voor nodig of zitten ze toch geperst en ben ik te voorzichtig of zitten ze op een andere manier vast


ik krijg mijn nieuwe injecktors pas over 5 dagen dus kan daar niet op kijken hoe het zit


alvast bedankt voor u moeite


h.hendrikson