Geplaatst: 09-09-2009 21:47
[136932]Hallo,
In de universele stekkers in de middenconsole voor de radioaansluiting is geen + na contact voorzien (de zogenaamde radiostand). De radio blijft nu altijd spelen en moet telkens uitgezet worden op de radio. Is er ergens een kabel of een aansluitpunt voorzien voor de radiostand zodat de radio automatisch uitvalt als de sleutel uit het contact gehaald word.
Groeten, Frank.