Stotteren van motor zowel op gas als benzine.

4 reacties

Merk
Opel
Model
Astra
Type
Onderwerp
Motorcode
X1.6SZ
Eerste inschrijving
januari 1994
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 10-09-2009 15:54

[136965]Bij starten merk je al dat dit slecht gaat en loopt dan even op 3 cilinders.

Daarna en met rijden loopt hij goed, maar hellaas met gas geven gaat hij overslaan en daarna ook backfire's geven.

Dit is maar af en toe en niet altijd.

De klant zij ook dat de auto soms stil valt en dan niet meer aan de gang te krijgen is.

Na ongeveer een uur is er niks meer aan de hand.

Zelf alle vacuum slangen gecontroleerd.

Denk nu dat het de bobine is.

Al wel eens iemand meegemaakt , of denk anders even mee.

BVD gr peter