Geplaatst: 10-09-2009 17:07
[136970]Auto start moeilijk wanneer hij koud heeft. Als je 3 maal het lichtje van de gloeibougies laat doven start hij direct.
Gloeibougies uitgetest. Allemaal goed. Mud aangelegt, geeft geen foutcode aan.
Zou het kunnen dat het aan deze doosje (relais) ligt? Aan deze doos liggen alle 4 de draden van de gloeibougies.
NAGARES
Boitier commande pre post-chauffage.
RTP/6-12 12V
Deze wagen deed dit vroeger niet, maar vorige week is zijn riem van zijn alternator (waterpomp, airco enz...) stukgevlogen. We hebben dit hersteld en in het begin kwam er witte rook uit de uitlaat, maar nu is dit over.
Nu start hij moeilijk als hij koud heeft.
Graag jullie mening a.u.b.
Dank u.