4 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 10-09-2009 21:21
[136991]Deze wagen verliest ATF olie tussen motor en automaatbak
ligt dit aan de koppelomvormer , of intern een lek ij de automaatbak ?
iemand daar ervaring mee ?