Geplaatst: 12-09-2009 18:24
[137095]heb startprobleem.heb al van alles geprobeerd.heb al nieuwe gloeibougies gestoken en is al uitgelezen via de computer bij een opel garage.het enigste wat ze kunnen zeggen is dat hij te weinig druk krijgt voor de toevoer van de mazout.heb al mijn leidingen uitgekuist en de mazoutfilter ook en dan start hij direkt gedurende een week en dan duikt het zelfde probleem op weer moeilijk starten,de garage zegt dat ik een sensor moet vervangen maar ze zijn zelf niet zeker.wie kan mij helpen met dit probleem of een oplossing geven.