4 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 14-09-2009 20:41
[137253]Ik heb hier een opel astra gtc die inhoud zowel op gas als benzine en het verbruik is ook erg hoog.
Geeft geen foutcode