Geplaatst: 18-09-2009 10:13
[137478]Hoi ik heb een probleem met een vw touran 2.0 tdi van 2004 deze auto slaat niet aan als hij koud is, definitie van koud is onder de 10 graden de hele zomer heeft de auto goed gefunctioneerd maar nu het kouder begint te worden komt het probleem van februari weer terug. het rare is als je de auto op contact zet dat het lampje van de motorstoring dan niet brand en dat je met de testapparatuur niet in de motorregeleenheid kan. beet je klungelen met 30 keer op contact zetten dan branden de lampjes en dan start/loopt ie meteen. geeft vervolgens geen fout aan. zat zelf te denken aan de motorregeleenheid ?
heeft iemand ooit hier iets van mee gekregen ?
groet thijs