Geplaatst: 06-01-2008 22:11
V.W. polo 1600 AEE motor loopt stationair vaak hoog in toeren(1500) en houd tevens onder het rijden in, toerental tijdens inhouden 1000-1500 rpm.
Van alles aan gedaan, gasklephuis vernieuwd,diverse keren aan diagnosekast gehad en elke keer
weer opnieuw resetten,kan e.v.t. eindresultaat niet bevestigen in daignosekast??
Lambdasonde ook al vernieuwd.