alles is in de war

Merk
Volkswagen
Model
Sharan
Type
Onderwerp
Elektronica
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2002
Brandstof
Diesel

mobo

Lid sinds: 10-09-2008

Geplaatst: 10-09-2008 10:22

Help wie kan mij helpen met dit probleem,


sinds een paar weken doet mijn auto raar


als melding krijg ik af en toe esp/abs lamp te zien


maar het probleem is, na elke rit valt alles op nul, d.w.z. als ik de klok instel gaat deze terug naar 0.00


km teller idem bestuurder deur gaat niet direkt in het slot als ik de auto sluit


zekering van mijn autoradio gaat steeds stuk


wie weet hier raad mee


Alvast bedankt


Mobo