Geplaatst: 06-10-2008 11:30
Geen storingen, bij gasgeven draaid motor slecht en rookt fel wit. Als stekker van 3e verstuiver wordt losgekoppeld draaid motor normaal.
Bekabeling is gecontroleerd, verstuiver reeds vervangen en motorregelapparaat ook vervangen.
Iemand een idee?