Lid sinds: 02-03-2009
Geplaatst: 02-03-2009 16:25
Wijzer temperatuurmeter slaat meteen naar rood met koude motor. Het maakt er niet uit of de stekker op de temperatuursensor/voeler aangesloten of losgetrokken.