Geplaatst: 18-04-2008 23:11
Hai
Ik werk al 25 jaar bij bmw ben nu aan het proberen om gt1 software op een pc te krijgen of laptop,
maar blijf steeds steken bij calibreer het touch screen.
Kan jij mij meschien verder helpen, hoe moet ik dat emuleren van de hardware doen.
Groetjes
remcodan