Merk
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

remcodan

Lid sinds: 18-04-2008

Geplaatst: 18-04-2008 23:11

Hai


Ik werk al 25 jaar bij bmw ben nu aan het proberen om gt1 software op een pc te krijgen of laptop,


maar blijf steeds steken bij calibreer het touch screen.


Kan jij mij  meschien verder helpen, hoe moet ik dat emuleren van de hardware doen.


Groetjes


remcodan