Lid sinds: 18-04-2008
Geplaatst: 21-04-2008 18:07
hallo
hoe heb jij dan de software dis of gt1 op een gewone pc gekregen, ik blijf altijd hangen op
calibrate the touch screen en dan stop de pc.
graag hulp.
groetjes
remcodan