Merk
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

remcodan

Lid sinds: 18-04-2008

Geplaatst: 21-04-2008 18:07

hallo


hoe heb jij dan de software dis of gt1 op een gewone pc gekregen, ik blijf altijd hangen op


calibrate the touch screen en dan stop de pc.


graag hulp.


groetjes


remcodan