Merk
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

remcodan

Lid sinds: 18-04-2008

Geplaatst: 19-04-2008 18:09

Hallo


Ik heb GT1 op virituel machine geinstalleerd en blijf op touchscreen callibration hangen.


Weet jij hoe ik verder moet of hoe ik de hardware moet emuleren?


gr. remcodan