Lid sinds: 18-04-2008
Geplaatst: 19-04-2008 18:09
Hallo
Ik heb GT1 op virituel machine geinstalleerd en blijf op touchscreen callibration hangen.
Weet jij hoe ik verder moet of hoe ik de hardware moet emuleren?
gr. remcodan